13 Mart 2012 Salı

ASİMETRİK BLUZ-ŞORT

 yaz sezonu benim için daha özeldir çünkü deniz tatil havuz gezmeler tozmalar daha sosyal olduğum zamanlardır şık olmak için bol dikiş dikmek demektir mart ayında başlarım mayıs ortasına kadar dikibildiğimi dikerim önceliği kızıma verdim bu resimlediğim bluz ve şortu onun için kestim overloğunu çektim dikime hazır hale getirdim diktikten sonra resimleyeceğim.

 kalıplar burda nın haziran 2010 120 nolu bluz kalıbı,şort burda pratik dikiş ocak 2009 3c modeli

                 kullanacağım kumaşlar
 pratik dikiş dergisinde resimli açıklamalar oluyor dikişe yeni başlayanlar için yardımcı kitap ben 25 yıldır  hobi olarak dikiş dikiyorum çıkardığım kalıplarda verdiğim pay resimdeki gibi 1cm kesiyorum dikimi fabrikasyon şeklinde yapıyorum bittikten sonra son ütüsünüde ütücüye veririm buharda ütületirim kumaş parlamasın, ütünün izi kalasın diye.

6 yorum:

  1. This promises to be very beautiful, the fabric is square to the pants?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks you for your int. square for blouse and other pink fabric for the pants. see you again i hope.

      Sil
  2. mrb cnm çok hoş olmuşlar ikiside,
    bluz kolay olsa da şort zordur tatlım,ama başarmışsın tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Ama çok güzeller bayıldım :) Ellerinize sağlık. Bende acemi dikişçiyim. Dikişçilere bayılıyorum. Sizi izlemeye aldım bile :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim sağolun;)

    YanıtlaSil